INFORMACIÓ GENERAL
Es convoca el concurs interuniversitari Aula Emprén 3i, l’objectiu del qual és seleccionar i donar suport al desenvolupament de les millors idees i projectes emprenedors relacionats amb el triple impacte econòmic, social i ambiental generats en el marc del programa Aula Emprén 5UCV.
CONVOCATÒRIA
Convocatòria pulicacada en el DOGV el 13/05/2022
Resolució provisional d'equips admesos i exclosos 22/06/2022
Resolució definitiva d'equips admesos i exclosos 01/07/2022
Resolució d'equips guanyadors 11/07/2022
SOL·LICITUDS
Fins al 13/06/2022
COM PARTICIPAR
Les sol·licituds de participació s’han de presentar, preferentment, a través de la Seu Electrònica de la Universitat de València, tenint en compte les peculiaritats que s’indiquen a continuació:
- En la pestanya “General", s’ha de triar:
- Tipus d’unitat: serveis universitaris, generals i centrals.
- Òrgan a què es dirigeix: UNITAT D’EMPRENEDORIA (UVEMPRÉN).
- Tramitació desitjada: gestions específiques de la unitat. AULA_EMPRÉN3i.
- Plantilla/formulari: s’ha d’accedir a l’enllaç següent, que apareixerà en la Seu Electrònica (https://links.uv.es/uvempren/AULA_EMPRENDE3i_FORMULARIO), completar el formulari amb les dades que es requerisquen, descarregar-lo en pdf. i signar-lo de manera manuscrita o electrònica.
- Posteriorment, en la pestanya “Fitxers adjunts” de la Seu Electrònica de la Universitat de València, s’ha d’adjuntar el formulari resultant signat de manera manuscrita o electrònica.
PREMIS
PRIMERA FASE
S'adjudicaran tres premis econòmics de com a màxim 900 € cadascun a cada equip guanyador.
SEGONA FASE
Els tres equips seleccionats i premiats en la fase anterior competiran amb les candidatures seleccionades per la resta d’universitats públiques valencianes en un concurs interuniversitari en què es concediran tres premis econòmics de 3.000 €, 2.000 € i 1.000 €, respectivament, que es distribuiran igualitàriament entre els components dels equips guanyadors.
REQUISITS
PRIMERA FASE
Pot concórrer a la primera fase d’aquest concurs i competir pels tres premis econòmics l’estudiantat que haja format part d’un equip participant en la competició Idees MOTIVEM celebrada en els cursos: 2020/21 i 2021/22.
SEGONA FASE
Els tres equips seleccionats en aquesta primera fase s’han de comprometre a participar en el concurs interuniversitari Aula Emprén 3i juntament amb les candidatures seleccionades en cadascuna de les universitats públiques valencianes.
TERMINI DE PRESENTACIÓ
Fins al 13 de juny.
PROGRAMA FORMATIU Y COMPETICIÓ
OBJETIU Y METODOLOGIA
Partint de les idees innovadores sorgides en el programa MOTIVEM, l'objectiu de la formació és que els equips adquirisquen competències per a transformar el seu projecte en una idea de negoci de triple impacte.
També es pretén connectar el talent de l'estudiantat de les cinc universitats públiques valencianes perquè contribuïsquen com a agents de canvi a dissenyar les empreses del futur generant un impacte social, ambiental i econòmic positiu i quantificable.
Amb aquest fi, es treballarà sota metodologia sprint per a ajudar les persones participants a modelar els seus projectes innovadors en una idea de negoci de triple impacte (3i). Es tracta d'identificar solucions viables avui, per a poder posar-les en pràctica demà.
LLOC DE REALITZACIÓ
Se celebrarà els dies 6 i 7 de juliol en el saló de graus de la Facultat d'Economia de la Universitat de València. Els estudiants participants tenen allotjament reservat la nit del dia 6 en la residència d'estudiants Damià Bonet de la Universitat de València.
PROGRAMA
Els horaris previstos poden estar subjectes a canvis.
Dia 6 de juliol:
09.00 - 10.30 Recepció dels participants en la Residència universitària Damià Bonet i recollida d'acreditacions
11.00 - 11.30 Benvinguda institucional en el Saló de Graus de la Facultat d'Economia
11.30 - 13.30 Taller 1 i catering
13.30 - 15.30 Dinar en la Residència universitària Damià Bonet i temps lliure
15.30 - 20.30 Taller 2 i catering
21:00 - Sopar en la Residència universitària Damià Bonet
Dia 7 de juliol
8.30 - 11.30 Taller 3 i catering
11.30 - 13.30 Sessió d'avaluació davant el tribunal
13.30 - 14.30 Deliberació del tribunal i en paral·lel taller de conclusions
14.30 - Proclamació de candidatures premiades, clausura i vi d'honor
L'organització proveirà un servei de catering al qual podran accedir els equips participants durant la celebració dels tallers i organitzarà un sopar la nit del 6 de juliol en la Residència universitària Damià Bonet.