Logo de la Universdad de Valencia Logo Estructura de Investigación Interdisciplinar de Lectura Logo del portal

Seminari. Promocionar la lectura i vendre llibres a través dels mitjans socials Web, Twitter, blogs, tràilers de lectura i fòrums

  • 1 diciembre de 2017
Seminari. Promocionar la lectura i vendre llibres a través dels mitjans socials

QUAN: 1 desembre 2017 09:00 – 14:00

ON: Facultat de Filologia, Traducció i Comunicació. Sala Enric Valor

Avinguda Blasco Ibañez, 32. València

QUI: Projecte d’investigació «Els espais virtuals per a la promoció del llibre i la lectura. Formulació d’indicadors per avaluar-ne la qualitat i efectivitat» FFI2015-69977-R (MINECO/FEDER)

QUÈ: Presentació de resultats del projecte d'investigació.

QUI I QUÈ

09:00 Presentació de les Jornades

09:15-10:00 Nieves González. Universidad de Sevilla Midiendo el éxito de la biblioteca en los medios sociales

10:00-10:45 Rosa Tabernero. Universidad de Zaragoza El tráiler de lectura para la venta y la promoción de la lectura 

10:45-11:00 Descans

11:00-11:45 Anna Esteve. Universitat d’Alacant i Virginia Calvo. Universidad de Zaragoza Els blogs que parlen de lectura

11:45-12:30 M. Àngels Francés. Universitat d’Alacant L’ús del Twitter per a promocionar la lectura

12:30-13:15 Josep Maria Baldaquí. Universitat d’Alacant Les biblioteques i els clubs de lectura

13:15-14:00 Gemma Lluch. Universitat de València i Dari Escandell. Universitat d’Alacant El web editorial com a eina de venda

Inscripció

Lista de enlaces: